04 februari 2010

Hem ljuva hem

Nu är jag hemma efter ett dygn hemifrån. Igår var det kaos på SJ när jag skulle med tåget, istället för att komma fram 21.40 hoppade jag trött av 00.30 Där stod Jannie o Micke och väntande så snällt med en varm o härlig bil;)
Det blev inget mys som jag hade hoppats på, men vi låg och pratade till 3.30 så en välförtjänt sovmorgon blev det till 8.30
Sen sprang bara timmarna iväg, vi åt frukost, lunch, kaffe o sen var det dax för oss att åka. Jag till intervjun och Jannie till jobbet....Hur gick intervjun då?? Joo då, bra tror jag. Det kändes bra och spännande och jag är nyfiken på företaget....hoppas de gillade mig oxå:) Vi ska höra om några dagar....!

Nu ska jag till gymmet och rocka fett, rygg + cardio, weeeeehooooooooooooo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att intervjun kändes bra! Håller tummarna!
kram Tirre

Millan sa...

Tirre:
Tack;o)
Kram