28 februari 2010

En ny dag

att se fram emot..
Idag väntas ännu ett kalas att åka till. Min minisyster Patzi fyller nämligen tonåring!!! Mat o fika i nya huset ute hos mamma ser jag fram emot.
Först ska jag iväg o träffa Malin och förhoppningsvis kan jag klämma in en snabbis på gymmet;o) Vi får se om jag hinner, väskan ska packas o tas med iaf.

Gårdagen blev riktigt lugn, födelsedagsfirande hos Sandra, matlagning och tittade på melodifestivalen tillsammans med Tobbe o Nina, jo just det. Vi tittade på en film oxå, The Box, skum film...

Bye bye

3 kommentarer:

Suzan sa...

Hoppas du får en trevlig söndag!

Unknown sa...

Hej, jag följer din blogg regelbundet och jag tycker den är riktigt bra!! jag har fått höra att den enormt stora sidan fightplay.se ska expandera och håller på att göra en storsatsning på fitnessblogggare. Hoppas att du börjar blogga på fightplay när deras fitnessdel drar igång!!

http://www.fightplay.tv/bloggare/

Millan sa...

Suzan:
Tack, dito ;o)

Tiam:
TACK!!!! Roligt att du gillar mig o min blogg. Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda.. Jag väntar på en inbjudan..... :D
Millan