24 februari 2010

Blir inte alltid som man tänkt sig..

Idag bär det av mot Sthlm igen. Jag ska följa med ut på ett kundbesök som Del 2 på en "anställnings prosess" imorgon. Jag var ju uppe på en intervju för ett par veckor sedan och har nu "gått vidare"... till nästa steg....
Det ska bli otroligt roligt och spännande.
Självklart ska jag bo på "Hotell Jannie & Micke" i Sumpan. Jag har nog flest sovtimmar i deras soffa snart tror jag;o) De är så otroligt gulliga som låter mig få komma o härja fritt i deras hem med jämna mellanrum, haha!! Har ni vägarna förbi så kanske vi ses på gymmet...jag ska nog försöka klämma in ett eller två träningspass på Sats Tule under dessa dagar.

Jag stannar fram till fredag, för att passa på att få lite extra tid med Jannie.
Hoppas för guds skull att tågen går som de ska idag, med detta väder vi har idag borde det inte vara några problem. Strålande sol och igen snö som är påväg ner.

Grötfluff idag med apelsin och bär, riktigt friskt o gott! Jag hade en tid hos Johanna på Norrköping Hair Fashion idag på morgonen, men den blev tyvärr inställd då hon är sjuk;( Men jag fick en ny tid nästa vecka, så det går ingen nöd på mig;)
Efter frissan hade jag även en ibokad tid på arbetsförmedlingen där jag idag skulle träffa min handledare för första gången. Jag hade igentligen tid i måndags, men de ringde och bokade om den till idag ist. Men nu på morgonen ringde de igen o meddelade att min handledare var hemma med sjukt barn....det verkar vara ett omöjligt fall för mig att få komma till denna härliga "fritidsgård" även kallad Arbetsförmedlingen...:S
Ibland kan man verkligen undra om vissa personer har köpt sina körkort på Ellos??? För ngr dagar sedan åkte vi igenom denna rondell och såg en bil som stod lite sådär lagom bra. Han måste ha gasat på ganska ordentligt för att ha kommit upp på denna platå som han stod. Igår åkte vi förbi samma ställe, då hade en annan bil kört upp snett vänster ist... Inte ens jag lyckas med detta:D
Nu ska jag försöka passa på att vara lite effektiv när mina två hålltider blev avbokade. Mitt tåg går nån gång efter 15 i eftermiddag så lite kan jag nog få gjort här hemma. Jo just det, kan vara bra att ta fram o packa väskan som jag ska ha med mig + en maskin tvätt är nu klar. Det blir inga problem att fylla dessa timmar med saker att styra o fixa med...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till o trevlig trip!
Hälsn. Tirre

L sa...

Millan! Du kom med i fitness-magazine, jag blev överlycklig när jag såg det haha! Ha det fint!

Lina Sirén sa...

Lycka till vännen! Kommer säkert gå suuuper ska du se :o) Tänker på dig!
Kram kram!

Viktor N sa...

Skall du bara spendera tid med jannie? micke då? :P

CANDY sa...

Hej hej!
Slussades precis in på din sida och fullkomligt älskar den! Mycket bra om mycket saker!

Jag är själv en tjej som älskar träning och har ganska nyligen fått upp ögonen för fitness. Min dröm är att komma dit du är och jag är flitig och tränar hårt på gymmet för att nå dit!
Om du har några tips på vad som hjälpte dig att komma dit du är, vad man bör tänka på, vad man bör akta sig för osv så får du hemskt gärna kika in på bloggen och slänga iväg ett meddelande :)
Du är inspirerande!

Anonym sa...

Grötfluff? Du kanske har skrivit det förr och jag missat det, men ser ut som om det vore gröt mixat med kesella? =P

Millan sa...

Tirre:
TACK!!

L:
Jag såg det och blev oxå ÖVERLCKLIG över detta!!!!!! Tack tack tack, /
Millan

Lina:
Stor stor kram skickar jag ner till Lund idag!!!! :D
Pöss;o)

Viktor:
Haha, självklart spenderade jag tid med Micke oxå:D
Jag fick faktiskt lite kvallitéts tid med honom oxå när Jannie jobbade.
Millan

Candy:
Tack snälla söta du! Självklart ska jag kika in till dig och säga hej...:)
Kram

Tanja:
Grötfluff är gröt blandat med uppvispat kaseinprotein:)
Millan