08 februari 2010

Mitt andra hem; Stockholm..

Haha, jag har aldrig varit så mycket i Sthlm i hela mitt liv som jag nu har varit denna vecka.
Jag och Daniel firade vår 8-årsdag i lördags och hade ju planer på att göra egen sushi och bara mysa hemma...men påväg till träningen vid lunch fick vi ett infall: Vi åker till Stockholm!!
Det gick fort alltihopa, träna, duscha, äta, packa och kl 15.30 satt vi i bilen påväg upp mot storstan.
Vi checkade in på Scandic vit T-centralen och gav oss ut för att leta upp en restaurang, jag kommer inte ihåg vad den hette, men gott var det iaf.
Kl 21 hade vi bokat biobiljetter till Avatar, så det var bara att skynda vidare till SF. I Norrköping visas inte den filmen i 3D så se den filmen med dessa läckre brillor hade vi sett fram emot länge.
Lördagsgodis!!
Pudding...?? Efter filmen var vi sugna på lite kvällsprotein....tack vare Seven eleven fick vi i oss lite kyckling:D

..en liten prommis ifrån bilen upp till gallerian fick oss att piggna till efter frukosten;)
Skönt!!!
Har jag bara ordentligt med kläder på mig kan jag knalla runt itimmar
En kille som inte är så förtjust i att knalla runt i minusgrade Lite fika hos Jannie & Micke
Jag & Daniel är nog de enda som tackar nej till semelfika..? En eller två koppar kaffe och lite frukt passar mig bättre Middagen åt vi på Helenes krog tillsammans med Jannie & Micke inna vi satt oss i bilen och åkte hem.
Min fina sötnos påväg hem igårkväll

Vi har haft en helt underbar och spontan helg!! Iblan måste man våga släppa taget och inte bara följa sin planering, detta var det bästa tänkbara!!!

Nu är tillbaka hemma i vardagen och rutiner måste intas...jag sitter just nu i startgropen och ska ge mig av till gymmet, sen ska jag på massage hos Nina!!

Senare under dagen ska jag iväg och fixa naglarna och sen hjälpa mamma att köra lite flyttkartonger till nya huset:)

Heej så länge

5 kommentarer:

Em Löfgren sa...

såg ut att ha varit en toppenhelg, fint firande =) kul att sthlm tog så fint hand om er =)

Nyfiken sa...

Vad använder du för BUS ??

Anonym sa...

ser ju ut som ni fock trevligt. :D Grattis på 8-års dagen då:D

Lina sa...

Grattis till era 8 år tillsammans! Ni är så söta tillsammans! Vilken härlig spontanutflykt :o)
Kram på dig gumman

Millan sa...

Emliscious:
Vi är mer än nöjda med vår Sthlm tur!!! Så mysigt att vara lite spontan;o)

Nyfiken:
Jag använder inget BUS, vet igentligen inte varför, har bara inte tänkt på det. Tänkte du på då?

Carol!ne:
Tack, det var en toppen helg!

Lina:
Kram kram kram!!!