22 februari 2010

Skulle nästan kunna döda

för att få värme och sol nu.
Idag har det varit en sån där hemsk dag igen, då jag bara har legat hemma på soffan och haft jätteont i kroppen.
Det är nästan lite tur i oturen att jag faktiskt inte jobbar just nu, för jag tror inte jag skulle kunna klara det. Jag har ätit fyra värktabletter idag för att försöka "bedöva" smärta i hela kroppen. Jag vet att jag mår mycket bättre i värme, då mår min kropp som bäst.. Det är så jäkla jobbigt när jag idag vaknade o kände en stark lust att prova på att gymma idag, efter att ha varit tvungen att vila ifrån gymmet pga av att kroppen har strejkat en längre tid tyvärr. Men suget sjönk och en ilska spred sig direkt när jag klev upp ur sängen o kände att det väntades ännu en dag i vila...:(

Min kvällsmat idag: Keso, kesella, curry, purjo, mango chutney, hackat äpple, salt o peppar + stekt kycklingfilé
Jättegod krydda för curry lovers med lite sting i..

En liten mini wrap

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Lider med dej Millan! Krya på dej! :)

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Mmmm, ser riktigt gott ut. Var har du köpt den currykryddan?

sophia sa...

ja vart kommer kryddan ifrån? :)

Millan sa...

Alexandra:
Tack snälla gumman:)
Kram

Karin & Sophia:
Jag har köpt den på en vanlig affär, kommer inte ihåg vart men den finns övverallt. Det är Santa Maria som gör den. Finns massa goda smaker...
http://santamaria.webbkampanj.se/africa/#/start
Millan