22 februari 2010

Nya aminosyror

När mina gamla Bcaa tog slut bestämde jag mig för att prova ett nytt märke. Dels i tablettform men även i pulver. Jag tog hjälp av min gode vän Tobbe på Proteinbutiken i Linköping. Pulvret har en härlig rosa färg och smakar jättegott. Många aminosyror brukar oftast smaka pecka, men denna har en god fruktig smak.Min fina matchande shaker ifrån Smart Shake är bästa shakern!!Efter 60 minuter på trampmaskinen och 10 min nedvarvning på cykeln blir jag så härligt röd o svettig;o)Som kolhydrater efter träningen igår blev det lite torkade tranbär med hallonsmak. Helt underbart goda!!!Bästa kosttillskottsbutiken!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Tack för tipset om bcaa pulvret, mitt smakar verkligen äckligt, konstigt ändå hur snabbt man anpassar sig med smaken.
Men din lät bra...eller om det blir kapslar =)

Millan sa...

Malin:
Vet man att det är bra, nyttigt och att kroppen behöver vissa tillskott...så kan det nästan smaka hur illa som hellst. Det är bara att gapa o svälja, visst är man knäpp?;)
Men detta pulver smakar typ hallonsaft. Kapslar är ju smidigt att ha med sig i väskan, det har jag alltid. Meddans att dricka hemma är smidigt och går fort ut i musklerna.
Kram Millan