10 februari 2010

Vart är ljuset?

Klockan är nu 15 och jag har bara ätit fruksot idag...har ingen matlust alls. Magen känns tom, men jag är inte hungrig, bara illamående.
Jag brukar alltid bry mig om att försöka äta var tredje timme, alltid fylla på med energi, framförallt protein, för att inte gå hungrig, tappa muskelmassa, orka träna samt att hålla humöret uppe.
Just nu känns det som om det kvittar, finns viktigare saker i livet än bara muskler och träning......känns lite konstigt för mig att resonera så men vi fick ett nytt besked som påverkar mig den närmsta framtiden ännu mer till det sämre. Jag kan inte avslöja vad just nu, men det kommer jag troligtvis behöva framöver.
Jag hoppas på en positiv vändning i livet just nu

7 kommentarer:

Cecilia sa...

Det vänder!!!!Du e grym :)Jag har själv haft det jobbigt och tufft på många sätt..tålamod säger jag bara! Och ärligt,träningen har varit till en stor hjälp! Klarar jag ta mig upp igen så gör du,jag tror på dig!!! Mvh Cecilia (följt din blogg sedan ett halv år typ)

Linda sa...

Men fyy va jobbigt!! Skickar styrke kramar till dig!!!

Sashli sa...

Tänker på dig Millan!
Hoppas allt ordnar upp sig för dig!

Kramar

Millan sa...

Cecilia:
Tack snälla, roligt att du har hittat hit och att du återkommer..:)
Jag ger abolut inte upp, undrar bara NÄR ska det vända??
Kram

Linda:
TACK!!!!
Du får en liten klen kram tillbaka av mig;)

Sashli:
Tack snälla gumman!!! Det löser sig säker snart, det brukar det gör. Men just nu känns det bara tungt och surt.
Kramar!!

Lina Sirén sa...

Stackars gumman!! Du ska se att det vänder snart! Tänker på dig min vän och skickar upp en massa varma kramar!

Julia sa...

STOR KRAM till en go tjej!

Millan sa...

Lina & Julia:
Tack fina ni!!!!
Många kramar till er:X