05 februari 2010

Efterlängtade räkor!!

Jag har så länge gått och varit så grymt sugen på vitlöksfrästa räkor... Men missat att köpa hem dem när jag har varit på affären.
Men nu ligger de i frysen och jag var bara tvungen att tillaga en portion av dem ikväll efter gymmet.

Som vanligt så blev det vad som bjöds på ifrån kylen;
Lök, champinjoner, broccoli & paprika
+
Massa färsk chilli, vitlök, flingsalt och Wasabi/Sesame,
jag kan bara säga oooo la la!!
Så gott gott gott!

Som om det inte var nog med vitlök var jag tvungen att ha lite kesella tzatziki till oxå, och för FÖRSTA gången på länge så kande jag att min styrka infan sig mycket bättre än jag har känt på många veckor. Som en "liten belöning" unnade jag mig ett grillat tortilla bröd till.

Jag är SÅÅÅ TORSK på bröd!!!
Om det var min sista måltid i livet, tror jag att jag skulle vilja ha ett gott, stenugnsbakat bröd med nåt smarrigt på :)
Jag verkligen ÄLSKAR bröd.

Inga kommentarer: