16 februari 2010

Dissar gymmet idag..

Inte för att jag frivilligt vill det utan för att jag ligger helt orkeslös på soffan och har ont överallt, hela kroppen värker.
Jag är så trött på denna årstid nu, jag vill ha vår, sol o värme. Då mår jag o min kropp så mycket bättre.
Daniel är iväg o tränar lite nu iaf, så jag får lite egentid i soffan med datorn i knät.
Festar till det lite med pepsi i VINGLAS med ngr citron skivor i, det behövs inte mycket för att sätta guldkant på min vardag nu.. Min lunch förut, apgott!!!
Jag stekte lite potatis, morot, champinjoner, lök, vitkål o broccoli tillsammans med kycklingfilé, äggvita och ruccola.
På det hade jag lite vitlökskesella, så jäkla mummmmmma, for real:)

3 kommentarer:

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Det där såg riktigt gott ut! Det får jag ta och göra någon dag.

Anonym sa...

Ser super ut som dina recept brukar:-)
Krya på dig!
kram Tirre

Millan sa...

Karin:
:D du måste prova, jag ska äta samma imorn och jag längtar, tihi!!!
Kram

Tirre:
TACK!!!