16 februari 2010

Jag hittade ett inlägg som Tina Malmberg hade skrivit i sin blogg för ngr dagar sedan...Jag vill bara dela med mig av några rader ifrån vad hon skrev pga av att min fina vän Jannie jobbar på just den anläggningen!
Gumman, sträck på dig och sug åt dig all cred!!
Tack till SATS THULE
Jag har fått höra det ett par gånger tidigare, åsikter om att SATS är dåligt och bara dyrt. Det pågår diskussioner lite överallt just nu verkar det som, där folk slänger ur sig att SATS är dåliga på både det ena och det andra. Jag försvarar verkligen inte allt företaget står för nu, men vill ändå berätta min syn på bl.a anläggningen jag tränar på, 5-6 dagar i veckan.

Jag stortrivs på SATS THULE här i Stockholm, pga deras personal. Känner mig alltid välkommen och tycker om blandningen på de människor som tränar just där. Kan ha en riktigt dålig dag och ändå känna glädje när jag kliver innanför deras dörrar, för att stämningen som befinner sig där passar just MIG. Någon annan kanske inte alls skulle hålla med FÖR ATT VI ÄR ALLA OLIKA.. ...

Sen tycker jag att det är värt att tänka på att personalen står där hela dagarna och ska se glada ut hela tiden, med ett hej när man kommer och ett hejdå till ALLA som går oavsett hur mycket som försigår för övrigt.. ..

TACK! Thule för att NI får mig att prestera det bästa JAG kan utifrån de förutsättningar JAG har!

3 kommentarer:

Celina sa...

Håller med, började träna på Sats för några veckor sen och jag älskar det! Personalen är hur trevlig som helst och gymmet (tränar på Gärdet) är superfräscht och ljust.

Gillar din blogg! Hittade hit nu, men kommer nog stanna kvar. =)

Hoppas att du får en superbra fredag!

Tina Malmberg sa...

Hoppas verkligen att hon tar åt sig! :)

Millan sa...

Celina:
Tack!!!!
Kram

Tina:
Det vet jag att hon har gjort;o)
Kramis