03 februari 2010

Inställd resa

Det råder ingen tvekan om att man bör stanna inne idag. Bara utanför mina fönster får man en obehaglig känsla av att det troligtvis är kaos i trafiken. Jag hade planerat en resa ner till Vimmerby idag, där jag skulle ha en föreläsning. Men den får vi lov att skjuta upp, jag vågar inte ge mig ut i trafiken idag.
Mamma ringde just när jag hade gått upp och var helt förtvivlad,
- Du ska väl inte åka idag? Det är snöstorm och kaos på E4 redan så här tidigt på morgonen...
Mamma har helt rätt, hellre vara rädd om sig och ta det säkra före det osäkra.
Vad ska jag då hitta på nu när jag har fått i mig en kopp kaffe och börjar piggna till???
Det får bli lite cardio iväntan på att Daniel ska vakna.

Trampa trampa traaaaaampa :)

2 kommentarer:

Eleni sa...

ååå har du ngt bra tips på en bra crosstrainer? Ska köpa en o vill ha den bästa :)

Kram Eleni

Millan sa...

Eleni:
Jag har ingen erfarenhet av crosstrainers, jag gillar inte dem;) Jag har en trampmaskin o spinningcykel. Jag älskar min trampmaskin, den är värd varenda krona!!
Tror den är av märket Horizon Fitness. Lycka till,
Kram!