08 februari 2010

Pics ifrån Sthlm

Wow, fooooood!
Jag överlever ikväll oxå, tihi:o) En liten underbar och härlig skapelse som jag stod och suktades vid i Gallerian i Sthlm igår.
Till vårt bröllop var vår tanke att vi skulle ha en sådan, viserligen i något mindre format, att doppa godis, frukt o kakor i. Men den fungerade ju självklart inte när vi väl stod där på bröllopsfesten och försökte få den att fungera...visst borde vi ha testat den innan men det är ju lätt att vara efterklok.
Den var även beställd ifrån Usa, så det var inte så mkt att göra åt det nu i efterhand heller. Den står så fint i vårt förråd nu och samlar damm...;o)
Min fina vän Jannie, tack raring för en jättemysig helg tillsammans:X

5 kommentarer:

Maria sa...

Hej Millan! Ville bara tacka för dina diet-recept som du lagt upp lite nu och då! Helt ovärdeligt :) Det är verkligen skoj att greja på och baka saker som jag faktiskt kan äta sen! Kramar

Tina Malmberg sa...

Jannie råkar inte jobba på SATS? MVH/ Tina

Millan sa...

Maria:
Så glad jag blir nu, det är ju min lilla tanke med att lägga upp mina mat o bakverk, för att förhoppningsvis kunna inspirera någon där ute om att det inte behöver vara äckligt och tråkigt att äta bra och hälsosam mat!
Det kommer mera.....:)
Kram!

Tina:
Du har helt rätt, hon jobbar på Sats på Tule.

/Millan

Tina Malmberg sa...

Jag e stammis på Thule :) Tyckte jag kände igen henne!

Millan sa...

Tina:
Min fina vän Jannie är bäst:X