13 maj 2010

15 minuter

Vad är det som gör och styr när, hur o varför vi vaknar på morgonen??
Jag har den senaste veckan vaknat mellan 13-17min FÖRE min klocka ska ringa varje dag. Det spelar ingen roll om jag har satt klockan på 9.00, då vaknar jag 8.44, har jag satt klockan på 6.10 så vaknar jag 5.55, vad o varför är det så??

Har ni samma "problem"?
Nu är jag iaf uppe, dock inte särskillt pigg, jag är faktiskt jättetrött, trots att jag somnade på soffan igår och fick ledhjälp in till sängen...jag känner mig även svullen och har ont i kroppen. Viss smärta är jag själv skyldig till, den såkallade träningsvärken, men när rygg, händer och fötter värker är inte roligt.

Lite av veckans träning då, hur går det för mig?? Jaghar varit lite dålig på att uppdatera min träning, blir mest bara massa blaj om allt annat :)
Igår körde jag biceps, det var så kul så det blev fyra övningar á 3-4 set i varje, jag ville inte sluta...;) Blev även att vecka till fettet på magen oxå i två övningar mage. Mage är det absolut tråkigase jag vet att köra.
Jag körde rygg i tisdags, jag var jäkligt sugen på att ge mig upp i chins räcket för att bryta tränden att inte köra chins...har inte kört sen jag var smal i vintras....men det var en stor vattenläcka ifrån taket just vid chinsräcket...synd. Det får bli i nästa ryggpass.
Jag har under tre dagar haft känningar i halsen, svullen o lite öm, men det bryter inte ut, jag vet att jag egentligen BORDE vila, men nu när flowet är inne så vill jag inget annat än att flyta med..:)
...........................................................
Idag lyxar jag till min frukost lite:
Mackisar!!!!Hittade en påse i frysen...Detta bröd är riktigt gott!!!

Puss på er så länge och hoppas ni får en skön dag när ni är lediga!

Inga kommentarer: