13 maj 2010

Bildbomb nr 2

Ifrån Göteborg.
Denna resa var en present till Carina (Daniels mamma) & Peter som fyller 50 år under 2010 ifrån mig, Daniel, (hans syster) Linda & hennes Thomas.
Helgen började med en lunch på det kända och omtalade Heaven 23. Och deras räkmacka med löjrom var ett självklart val!! Eller självklart vet jag inte, 179kr är ganska saftigt för en macka!! Men den var god.
I hissen på väg ner mot Liseberg där vi hade planerat att 50-åringarna skulle battla mot varandra i en 7-kamp

En regnig dag i Göteborg
En av tävlingsgrenarna var super bike
Jag var filmmästare unde dagen meddans Linda skötte fotograferingen
Världens finaste svägerska!
Det gäller att fånga den bästa filmfekvensen
Det var inte bara 50-åringarna som ville tävla... Svärmor är koncentrerad
Inte högvinsten, men en liten vinst iaf
Fika paus bjuder på syskonkärlek
Nån som kan tänka sig att erbjuda mig jobb på SVT?? någon???
I lerduveskytte var jag helt överlägsen mot Daniel!!! :)
Efter allt lek o stoj var vi tvugna att fylla på vårt förråd inför speedway kvällen..
Vi gjorde en repris och gick till samma restaurang som jag åt min FÖRSTA MÅLTID på efter FF i december.
Jag slog på stort och tog en pizza med minimalt med ost
Det var gottigt!!! Eller var jag bara vrålhungrig??

5 kommentarer:

Emma sa...

Snacka om ett inlägg fyllt med göttgött! blir ju vrålhungrig! =D

Anli sa...

Nu blev man inte alls sugen på räkor! Tjusig du blev i håret! Passar jättebra i de :)

Ha en go kväll!

Frida sa...

Hej Millan!
Denna kommentar har ingenting med blogginlägget att göra, men jag vill bara skriva att jag älskar din blogg! Jag älskar mat & träning, vilket du skriver väldigt mycket om. Men framförallt så inspirerar du mig! Du skriver inte bara om dina bra träningsdagar utan också om dina sämre, & det får mig att förstå att det är okej att inte alltid prestera bra, utan att det kan gå lite dåligt ibland. Jag kommenterar aldrig dina inlägg, men det kanske kan vara kul för dig att veta att jag iaf läser varje dag :)

Kram
Frida

emma sa...

Jag bodde i 3 år i Göteborg och smakade aldrig den där omtalade mackan...Jag tror minsann jag har missat nåt stort;)Gött!

Millan sa...

Emma:
Visst är det, det märks inte alls att jag älskar mat va?! :)

Anli:
Tack snälla gumman!!

Frida:
Tack snälla du för dina fina ord, det betyder massor för mig att få lite pepp ifrån ER, mina läsare. Det är pga av er som jag håller intresset uppe och vill fortsätta skriva.
Och som du skrev, jag är så långt ifrån perfekt och lever inget speciellt liv, jag är en helt "vanlig" tjej med två stora intressen; Träning o Mat.
Jag vill skriva o visa hela MIG; ibland är jag trött, nere, omotiverad, men ibland helt galen och på topp. Jag visar gärna min bra o fina sida men även min dåliga och fula....Jag är bara människa!
Kram Millan

Emma:
Det gjorde du absolut :) Den är väl värd att testas nästa gång resan går mot Göteborg!
//Millan