15 maj 2010

Lilljul!

Titta va massa mysiga gosaker som tomten kom o dumpade av hos mig så här lagom till helgen :D
Jag är
S Å
Lycklig! Superduper volym....Måste bara visa o lyfta fram en superprodukt för alla tjejer som brukar tupera håret, denna smala borste is the shit.
Man behöver inte stå o slita för att få till volymen på håret hur lätt o smidigt som hellst.
Jag vet inte vart och OM den finns att köpa någon stans, men min är ifrån Johanna på Norrköping Hair Fashion.
Där säljs den till ett mycket bra pris! Nu ska jag o min andra hälft ut på lördagsbus i solen :X

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej!
jag undrar om du tycker top formulas protein och fatburner är värda att testa och rekomenderar du deras produkter?
Mvh Sofia

Millan sa...

Sofia:
Jag är jättenöjd med TopFormulas produkter, jag har absolut inte provat allt, inte på långa vägar. Men de produkter som jag har provat är jag mycket nöjd med, där framförallt whey proteinet (mina favvo smaker mintchoklad och vanilj/päron), nattproteinet, Fat burner, omega3 och Pre Workouten.
Jag kan absolut rekomendera Topformulas produkter. Skulle jag inte vara nöjd med dem, skulle jag inte fortsätta att äta och ta deras tillskott, jag tycker de är jättebra!
HOppas du hittar något som faller dig i smaken som du är nyfiken att prova.
//Millan