26 maj 2010

Älskade gröt

Jag har varit ifrån honom ett tag nu, men idag var saknade för stor jag kunde inte stå emot ;o) Härlig gröt med allt jag kunde hitta att ha i.
Havregryn, kruskakli, hallon, jordgubbar, blåbär, apelsin, passionsfrukt, mullbär + massa härligt kaseinfluff!
(Ni som är nyfikna och undrar hur och vad det är jag pratar om så kan ni klicka på bilden "Mitt proteinfluff" till vänster på sidan för beskrivning och hur jag gör..)
Gårdagens hopkok efter ett ganska sent träningspass och handling på ica SOM VANLIGT...Vad som fanns i kylen:
Kycklingfilé, kalkonpålägg, tomat, purjo, champinjoner, bladpersilja toppat med senaps kesella.
Kesella, lite senap och örtsalt.
Nu ska jag göra det bästa jag vet:
TVÄTTA FÖNSTER......
NOT!
Ibland måste man göra tråkiga saker oxå, för att uppskatta de roliga mycket mer ;o)
Jag fyller ju år på söndag och jag vill att mina gäster ska kunna se ut ur fönsterna...

Inga kommentarer: