05 maj 2010

Jag är snyggast

Störst
Bäst
&
Vackrast
på gymmet (bortsett ifrån min fina vän Nina, hon är snäppet vassare än mig bara)
Så lät i alla fall mitt upprepande mantra som rullade i mitt huvud idag under dagens gympass,
då rygg + baksida stod på schemat.
Nu är det dax andra bullar...och då ingår ABSOLUT INTE kanelbullar, tyvärr...;o)
Jag har nu styrt upp min kost och satsar ordentligt på träningen. På riktigt!!
Efter att Fredrik Carlsson sa inför hela gruppen i lördags på föreläsningen, nåt i stil med att jag en gång var "Fit & Fin" (det ligger o maler i mitt huvud hela tiden..) så har jag nu insett och förstått att jag varken vill eller kan fortsätta i den riktningen som jag är påväg nu.
Jag vet att jag själv mår mycket bättre om jag skulle gå ner några kilo och även skulle se bättre ut. Synd bara att inte fler är lika ÄRLIGA som Fredrik och säger som det är, då hade det inte behövt gå så långt...
Tack för den sparken,
Nu är jag iaf laddad!
Helt enkelt FIT for FIGHT!!!

7 kommentarer:

Yvette sa...

Det är alldeles för lätt att vara "snäll" mot sig själv... Dvs, inte helt ärlig. Lycka till med de nya förändringarna :)

Chatrine sa...

Det var liiite taskigt kan jag tycka. Klart du var mer "fit" då du tränade som mest och gick på diet men inte finare, du är ju ursnygg, en riktig toppenpingla:) Men det är klart att det bästa är att hitta en balans då man mår bra och trivs med sig själv. Lycka till och kör så det ryker! Kram!

Millan sa...

Yvette:
Tack snälla, det kan jag behöva, lite längre fram, nu är jag taggad :D

Chatrine:
Åhh, va snäll du är. TACK tack tack!!
Jag vill och ska hitta min optimala balans och form som jag trivs med, jag lovar!
Tack för ditt stöd, Kram!

Mamma Fia sa...

Jag tycker iaf att du den finaste tjejen som finns..fit or not. Alltid snygg och jättefräsch.Min ögonsten.//Mamma

Yvette sa...

Och med det menade jag förstås inget negativt utan kände snarare igen mig i situationen ;)

Nina sa...

Tja bruttan!
Klart vi e snyggast på Nordic club ;) Men jag e som en sparris jämfört med dig. Men tack snälla för din komplimang, det värmde som alltid! En promenad hem från gymmet idag kanske om du e där vid 19-20?
Kramelikram

Millan sa...

Mamma:
Du är bästaste mamman!!!
Puss

Yvette:
:D

Nina:
Åh, jag hade gärna knallat hem tillsammans med dig, men såg ditt meddelande för sent. Skicka ett mess nästa gång du är sugen.
Puuuuuss!