07 maj 2010

Jag har dippat!!!

Glömde helt bort att berätta att jag lyckades dippa 4 set på gymmet förut. Inte vilken dip som hellst, utan dips...I´m back!!!!
Jag har inte kört dips sen i januari, jag har liksom inte varit där mentalt och fysikt...min styrka vs vikt har väl inte gått riktigt hand i hand..men idag satt den mitt i prick! Kanske inte de snyggaste, men helt klart godkända och jag lyckades under ett set göra 8st iaf:D Jag är Go o GLÀ!!!! Från detta...
..till detta idag!!!
Tjoooohooooooooy!!!!!!!!!!!!!!!
(bilderna är ifrån google.se)

4 kommentarer:

Anli sa...

Härligt! Jag kämpar med dipsen, men de vill sig inte riktigt. Går mycket bättre med chinsen. Roligt att det går framåt i träningen och att du hittat tillbaka! Tävlingsplaner?

Ha en fin dag!
/Anli

Julia sa...

Härligt att göra framsteg på gymmet, gratulerar! =)

KATE-Mot Beach 2010! sa...

Nämen ååh! DIPS är mitt mål i sikte med! Dock inte 100% där ännu.. Glad jag blev att läsa detta inlägg!

Millan sa...

Anli:
Jag är jäkligt sugen på tävling just nu, vill men har lovat Daniel att jag inte ska tävla detta år...:(
Lycka till med dina dips oxå.
Kram!

Julia:
TACK gumman!!
Kram

Kate:
Åhhhh va glad jag blir att jag kan glädja dig.
Du kommer oxå lyckas en dag, bara du kämpar så kan DU med!!!!
Lycka till
//Millan