10 maj 2010

Söndag o trött

Nu är jag hemma efter en blöt, kall men riktigt rolig helg i Göteborg. Trots regn o rusk så hölls humöret uppe hos oss alla sex.
Under våra 28 timmar på västkusten hann vi med Liseberg, räkmacka, middag, Speedway på Ullevi, mys i hotellbaren, frukostbuffé, prommis längs Avenyn, rundtur på Paddan, italiensk buffé till lunch...denna mysiga helg avslutades med tre timmar hem i bilen...
Skönt att äntligen vara hemma igen.
Man kan aldrig säga det för många gånger:
Home sweet home!
Nu är det dax att lägga mig på spikmattan och somna in till den härliga smärtan av piggar som trycks in mot huden...min klocka ringer om 4,5 timmar! OOOOOoooohhh va härligt!
GO NATT!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jag heter Sofie jag har en liten fråga. Jag är ute efter någon slags "aminotillskott" har du något förslag på någon sort som smakar bra? MVH Sofie

Millan sa...

Hej Sofie:
Jag vet inte riktigt vad du menar när du skriver "aminotillskott"? Menar du proteinpulver? Eller rena aminosyror?
Just aminosyror i pulver är sällan särskillt goda. Det brukar vara så att ju renare aminosyrorna är desto sämre smakar de....
Jag har just nu lite Bcaa på pulver kvar ifrån Nutritech. Den är god :)
Lycka till i jakten på din aminorush.
/Millan