04 maj 2010

Instäld

Dagens gymträning blir nu inställd pga av min fantastiska, härliga & uppblåsta mage...nu är det lite väl mycket gnäll på mig känns det som, I´m sorry, men jag har haft problem med min mage till o från i flera år. Den sväller upp, blir stenhård och hugger ordentligt, inte särskillt skönt helt enkelt. När denna smärta infinner sig är det inte mycket att göra, vänta ut den bara....jag är inte särskillt sugen på att ha ett tajt linne och tajta brallor som ligger o klämmer mot magen just nu...Daniel får åka iväg själv till gymmet och om det släpper framöver så hoppar jag upp på trampmaskinen här hemma, bättre än ingenting iaf.
Nu blir det vila!

8 kommentarer:

julia sa...

min mage är likadan - förutom smärtan, kommer bara ibland. just nu är de verkligen så o har varit en vecka o lite till, hatar de. hoppas du blir bra snart! kraaaam

julia sa...

min mage är likadan - förutom smärtan, kommer bara ibland. just nu är de verkligen så o har varit en vecka o lite till, hatar de. hoppas du blir bra snart! kraaaam

Julia sa...

Det är inte mjölken? Brukar bli så för mig när jag dricker mkt mjölk..

Anonym sa...

Alla här rätt att gnälla ibland... Det tar vi bloggläsare. Vi gillar dig ändå!
Även solen har sina fläckar!
Krya på dig!
/Tirre

Mamma Fia sa...

Ta din vila,kudde på magen och var rädd om dig gumman. Jag vet hur du mår när du får det här,mitt hjärtegryn! //Mamma

Millan sa...

Tack snälla mina fina godingar:D
Tror inte att det är mjölken, utan nåt annat skit...stress, oro...?
Idag mår jag Prima!!
Puss <3

Johanna sa...

Hej, Jag har samma sak och har precis haft ont i mer än en vecka. Men så fick jag tips om att ta Lactobacillus plantarum 299v, jag bor i Frankrike så hittade dem här men tror du kan hitta dem på en vanlig hälsokost, är kapslar som du tar innan frukost. Fungerade jättebra för mig. Efter att ha tagit dem i två dagar var magen normal igen.

Tänkte bara tipsa ifall att det kan hjälpa dig med,

hälsningar
Johanna

Millan sa...

Johanna:
Tack snälla du för tipset. Jag har en jätteskum mage, jag har inte regelbundna besvär, utan de kommer ibland och jag vet inte vad problemet är. Jag tror att det är ett gammalt magsår som ligger o spökar...jäkligt jobbigt är det iaf dessa dagar.
Nu mår jag fint,
Kram!!