06 maj 2010

Jag är pimpad...

Med massa fina linnen, byxor, flaskor, shakes o jacka ifrån TopFormula Väl på gymmet fick jag massa energi och var hur pigg o glad som hellst. Vet inte om alla mina piller gjorde susen eller bara mitt jävlare namma...
Bröst 3 övningar och axlar 6 jäkla övningar...det var så skitkul idag, jag ville aldrig sluta, skulle kunna stå och göra hantellyft fram till imornbitti, tihi ;o)
Vi kom hem, slängde in väskan och bytte skor, och gav oss ut på lilla "Häst-rundan", ca 4 km. Daniel frågade om jag ville gå med honom...? Direkt frågade jag vad han ville? Vad han hade i baktanke på detta infall..? Men INGET, han ville bara vara snäll då han vet att jag uppskattar sällskap på min prommis. Tack darling.
Väl hemma blev det Tacos utan taco..eller helt enkelt sallad med nötfärs, naturell joggi och tacosås, det är unnnnnderbart gott! Fast det hade varit bara liiiite godare med en brödbit till oxå...men den får ligga o vänta till LÖRDAG!
Har även nu ikväll vid 23 tiden hunnit med att baka någon form av kladd/chokladkaka till mina arbetskolleger imorn....:D
Just det:
JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!
PUSS O GONATT PÅ ER!
Klockan ringer 6.00...

9 kommentarer:

Petra sa...

Grattis till Jobbet!! :) vad är det för något? :) du har en sån fin blogg förresten. Ha det fint!
petra

Trillingnöten sa...

Grattis till jobbet!!!

Anonym sa...

Du skrev i förra inlägget att du behöver gå ner i vikt. Börjar förstå att jag med behöver det, tror vi är lika långa. Har du några tips på matupplägg?Äter du inte bröd, pasta och sånt?? Tacksam för alla tips. På när, vad och hur jag skulle behöva äta. Tack på förhand.

Julia sa...

Grattis till nya jobbet!

Matilda sa...

Hejsan!
Provade ditt proteinfluff till frukost med topformulas kasein och det var super gott. Tack för inspirationen :) Och din "manual" över hur man gör fluffet var super bra att följa när man inte gjort det förr.
Grattis till jobbet!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

hej! jättebra blogg du har. =)älskar dina recept! ska du tävla nu på sm? hur många veckor har du isf tänkt att deffa (eller hur många veckor brukar du deffa innan du ska tävla?)

Jenny sa...

Grattis, vad kul att du fått jobb! :o)

Johanna sa...

Supersnyggt linne!
och grattis till jobbet!

Millan sa...

Petra:
Tack snälla du! Mer info om nya jobbet kommer... :D

Trillingnöten:
TACK!!!

Anonym:
Det är jättesvårt att säga vad o hur du ska äta då jag inte vet hur lever idag...
Jag äter ingen pasta, ris, potatis, bröd eller dyl just nu.
Bara på lördagarna ;o)
Millan

Julia:
Tack gumman!

Matilda:
Tack snälla, roligt att du uppskattade min manual :D och att du tyckte om kaseinet.
Hoppas du får en toppenhelg!

Anonym:
Jag har just nu inga planer på SM, jag är jäkligt sugen, men har lovat Daniel att jag inte ska genomgå en diet denna höst...min förra diet var ganska lång, ca 20v, allt beror ju på hur mycket fett man behöver göra sig av med och på vilket sett man vill göra det på...jag tillhör den grupp som gärna dietar lite längre och hoppas på så sett bespara lite mer av muskelmassan.

Jenny & Johanna:
Tack snälla ni, va gulliga ni är.
Kram på er!