06 maj 2010

Farligt gott

Nästan som godis!
Denna öppnades nyss tillsammans med en proteindrink som uppladdning inför gymmet. Mylberrysarna var för goda, jag måste gömma undan påsen långt in i skåpet så att jag inte äter upp dem innan gymmet.
Jag känner mig inte hunda, trodde nästan jag hade lite feber, men termometern visade bara 37,4, visst är det 0,6 mer än jag brukar ha men inte så faligt, ska nog gå att få till ett bröstpass ändå;)
Nu är det dax för peeeeeeeeeeeeeeeeptalk till mitt inre
JAG!
Eller på ren svenska 2 fatburner, 4 kre-alkalyn, 1 koffein, 5 BCAA & en klapp på kinden ;o)
Lots of Looooove to day

3 kommentarer:

Tove sa...

Såg dig och din blogg i en gammal Fitness Magazine tidning idag! Kul!

Cecilia sa...

Hej Millan!

Varje gång jag är inne på din blogg ber min kille mig att scrolla upp så han får titta på din putbild. Då blir han glad och idag frågade han om man kanske kunde beställa bilden uppförstorad och inramad! :-O Haha!

Millan sa...

Tove:
:D visst var det roligt...jag blev så jäkla glad när jag såg det, jag hade ingen aning om att jag var SÅÅ populär!!

Cecilia:
Hahhahaha, va roliga han är, och att du tillåter honom att suktas...;)Ni får spara ner bilden och lägga in den som skrivbordsunderlägg...:D
Hoppas ni får en trevlig helg och häla din kille ;o)!!