10 maj 2010

Blondiiiiiiiiiiie

Nu är jag ännu mer blond än igår, tjohooooo!
Gasen i botten, svettdropparna i pannan och några felkörningar från jobbet så var det dax för ngr timmar i stolen....
Jag är såå supernöjd, det blev jättefint. Jag har nyss kommit hem ifrån min fina frissa på Norrköpings Hair Fashion.
Idag var det inte min Johanna som stod redo med blonderingsfärg och folie utan Denicé. Hon skötte jobbet galant hon oxå!!!Är du oxå sugen på ljusa fina slingor nu till sommaren så tycker jag att du ska ringa till Johanna på nr:
011-138711
0702-064727Gå med i gruppen "Norrköping Hair Fashion" på Facebook och du får löpande väldigt förmånliga och rabatterade priser. Just nu under maj är det blondaslingor som ska lyftas fram...Idag har jag ätit skitdåligt. + att det inte blev någon träning då tiden gick så fort när jag satt med foliet i skallen...Frukost:Kesellaröra
Lunch:Räksallad
Mellis: Proteindrink
Kvällsmat:Kesellaröra
o snart proteinfluff...Dagens kvällsmat

2 kommentarer:

sophia sa...

Gott med lite nytt :) Variation gör vardagen !

Millan sa...

Sophia:
Visst är det underbart att få piffa till sig lite:o)