27 maj 2010

Jag bet mig just i läppen, känner mig allmänt slapp i kroppen, grått o regn ute, ingen matlust, 800kr fattigare efter en värdelös sevice på cykeln och ett skit dåligt pass idag på gymmet. Dagen som började så ljus o fin med morgonpromenad i solen avslutas just i helt motsatt riktning.
Jag hade svårt att sova i natt, vaknade mitt i natten och kunde inte somna om....jag låg bara o vred o vände på mig utan att lyckas somna om...., en oroskänsla hänger just nu över mig, den känslan infann sig även under dagens biceps och magpass. Jag var fokuserad till 20% av tiden på gymmet, vilket inte är likt mig alls. Efter det urdåliga passet hoppade jag upp på trampmaskinen i 30 min i ett glatt försök att avsluta träningen till nått positivt, men nopp, jag tror att jag gäspade typ 20 gånger. Bläääääää!

Nu blir det att slappa, sura och grubbla i soffan!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men lite svettig vart du allt;) Du får ta o komma in till mig på BP när du känner så där! Kram Linda Nordic club

Millan sa...

Linda:
Svettig blir jag alltid :D
BP kanske kan vara ett alternativ nästa gång, vi får se ;o)
Trevlig helg gumman, Kram!!