16 maj 2010

Proteinpannkaka

Jag var så jäkla sugen... och suget vann denna match efter ett bra benpass. Dock ganska lätta vikter då jag har skadat mitt ena knä de senaste två benpassen, så där av lätta vikter o fler repetioner ist.
Kändes kanooooon. Sittande o liggande bencurl 4 set & 12:or i varje. Lätta knäböj i maxracken, dock väldigt fina, 90 graders böj ;)
Flugvikter i hackliften och körde där 4x20, avslutade med lätta bensparkar. Hade ingen känning i knät idag utan kunde även avsluta med 20 minuter på trampmaskinen. Jag är nöjd!Och väl vär en pannkaka:D Jag vet att jag kommer få frågan
- Hur gör du pannkakan..? Så här kommer världens ENKLASTE:
4 st äggvitor
20 g vassleprotein päron/vaniljsmak.
Vispa ihop till en lätt o fluffig smet. Lite olja/smör i pannan och stek på medel värme och vänd!!!
Klart, hur enkelt som hellst, visst..?!
Jag har lite kesella, bär, 1/4 apelsin och en 1/4 äpple + massa kanel
Mumma!

3 kommentarer:

candy sa...

ville bara kika in och tala om att du är grym och en sann inspirationskälla sedan ett bra tag tillbaka! Kör hårt bruden!

Petra sa...

VILL HA PANNKAKA!

Millan sa...

Candy:
Ohh tack gulle dig! Roligt att höra att jag kan inspirera dig. Klart att jag kör på hårt...du oxå?!
//Millan