07 maj 2010

Satan

Va tråkigt det är att packa. Nu skulle jag vilja ha nån jag kunde ringa som hjälpte mig med det...Maria Montazami kanske kan låna ut sin assistent??
Usch, orkar verkligen inte.....men jag måste då bilen går 8 imorn bitti:(
Vi ska till Göteborg tillsammans med svärmor, Peter, svägerskan Linda & Thomas. Vi ska bo på Gothia Towers, gå på Liseberg, åka paddan, nån form av sightseeing och viktigaste anledningen till att vi ska dit är för att vi ska till Ullevi imornkväll och titta på Speedway GP!!!
Vår födelsedagspresent till svärmor o Peter som vi har planerat sen i höstas. Synd bara att det ska bli regn...vad ska man packa?? Svarta sopsäckar o gummiboots? Usch va tråkigt.

Jag tror och hoppas på att vi kommer få en toppen helg iaf.
Nu ska jag fortsätta att riva i garderoben..

Inga kommentarer: