17 maj 2010

Detta är njutning

Efter ett bra rygg + baksida axelpass. Och jag fick även med 17 minuter på trampmaskinen iväntan på att Daniel skulle bli klar. :)
Jag kan ibland inte förstå hur underbart gott det enklaste enkla faktiskt kan smaka i munnen. Denna kycklingsallad var helt otrolig!! Tack vare resterna ifrån den kyckling som vi grillade ute hos mamma i lördags, så underlättades matlagningen efter träning när magen o framförallt musklerna skrek efter MAAAAAT.

Jag har fått så mycket komentarer och Mail som jag nu ska ta tag i!!

3 kommentarer:

marika viktorsson sa...

Funderar på om man kanske skulle flytta in hos dig en vecka ;) Du är GRYM Millan!! Kram Marika :)

Bella Eklund sa...

Kyckling...keso...grönsaker... JAG FULLKOMLIGT JUBLAR!!
Lätt och så förbaskat gott. Det slår MÅNGA femtimmars-rätter :)

Millan sa...

Marika:
Åhh, tack gumman, va go du är. Jag kanske ska ta o fundera på bed and breakfast här hemma, vore kanske inte en så dum idé?!
Kram

Bella:
Visst är det lovely. Lätt, gott och nyttigt!! En riktig trepoängare!!
Kraaam!