03 maj 2010

Jag blir så arg


Jag vill bara spotta, fräsa och skrika ut alla fula ord jag kan...Blääääääääää..
Vi var o handlade förut och efter affären åkte vi till gymmet. Jag laddade upp med bcaa, aminosyror och kreatin, lite psykopepp för att mentalt ställa in mig själv på att det skulle bli ett sketabra benpass idag.
Efter Fredriks kost och träningsföreläsning i lördags så fick jag en sån härlig kick att nu gäller det, nu är det allvar! Laddad till tänderna klev jag in på gymmet, bra musik i lurarna och redo för BEN. Jag började med liggande bencurl följt av sittande curl. Kändes bra, lite lagom stark.
Framsida började jag värma upp i benpressen på väldigt låga vikter i några set, som jag brukar göra, tills jag lassade på fortfarande ganska behagliga 130kg, pjong sa det IGEN i mitt högra knä när jag ligger i bottenläget. Jag fick upp släden men kunde inte slutföra pressarna. Tänkte att jag provar lätta knäböj i maxracken med enbart stången, men nopp gick inte...provade lätta liggande pressar i en annan maskin som jag jag brukar köra, men NEEEJ det gjorde fortfarande skitont. Aaaaaaaaaaaaaaaa, jag blir så arg att jag nästan började grina. Det är så frustrerande, det är andra gången jag får ont i samma knä i samma maskin. Jag vet inte vad jag gör för fel, jag vet att det inte blir den pressen nästa vecka iaf... Blev att avsluta med lite mage, sur, bitter och arg ställde jag mig på trampmaskinen i 20 minuter när jag kom hem oxå.
.....................................................
Lite bilder ifrån föreläsningen i lördags.
Vi kom in sist i salen, så vi fick ta de sittplatser som fanns kvar... Efter kostföreläsningen gick vi ner i gymmet där Fredrik och Eddie gick igenom massa praktiska tips och övningar där vi fick chans att prova.
Daniel passade på att prova flertalet övningar.
En superduper övning enligt Fredrik
Det hela avslutades med en fettmätning på Fredrik, främst för att alla skulle få se hur en sådan går till. Inte så nöjda?? Anders och Jannie ser lite skeptiska ut då kläderna flög av, jag vet inte riktigt vad de förväntade sig skulle finnas där under. . .

4 kommentarer:

Cissi sa...

Blev himla nice med ljust hår får man säga :)

Millan sa...

Cissi:
TACK!!!

Kristin sa...

Oj då här kom man med på ett hörn ser jag.. tur att jag vart suddig på bilden haha=)

Intressant blogg=)

Millan sa...

Kristin:
Haha, ibland kommer man med när man som minst anar det..;o)
Kram :)