25 maj 2010

Bildbomb ifrån helgen i Västerås

En snabbis var tanken att det skulle bli inne hos Fredrik på Reform. Men där satt Lelle och Pelle ifrån MMSports så tiden sprang iväg när vi stannade för att prata med dessa underbara människor.The girls from Team TopFormulaaaaaa!!God o mysig lunch mitt i centrala VästeråsHär smids kvällens planer....med resten av familjen :D Det var någon form av musikfestival i Västerås, det var musiker precis överallat som spelade för glatta livet..myyyyysigt!Helt klart i topp 3 bland de godaste glassarna jag någonsin har ätit. Hemmagjord italiensk gräddglass... ...detta var stoooor njutning i det fina vårvädret!Efter både lunch o glass började kläderna spänna åt, framförallt trosorna...Så vi gick till Gina och inhandlade 3 par nya i strl XL, eller hur var det Denicé??Första gången Denicé såg en struts... jag menar en strutskorv. Väl värt att dokumentera!!Det som inte får hända har idag hänt...Kaffefiltrerna är slut. Det har blivit en miss i inventeringen där...Tråkigt tråkigt...
Det är då tur att jag har det näst bästa hemma iaf, Nés Café, perfekt i nödsituationer. Vilket är en just nu, grymt kaffesugen och skittrött...Bättre än ingenting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

syndig pose denice sätter på "struts"-bilden. =p

Denicé-fitness sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!

Trillingnöten sa...

Men mums! Vilken glass! Var köpte ni den? Jobbar i Västerås så jag kanske kikar förbi nån dag :p

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Men gud vilket fint linne som du har på dig... Får man fråga vart som du har köpt det?! :)

Millan sa...

Trillingnöten:
Jag tror att glassbaren ligger i saluhallen...jag är ju inte proffs på Västerås, men tror jag skulle kunna beskriva att den ligger mellan Spicy Hot och Gina..
Du måste köpa en glass där nästa soliga dag du får tillfälle. :D

ZuZiBuZ:
Tack snälla, det är ifrån Gina 129 pix;o)