16 maj 2010

Underbara lördag

Morgonen började som ni vet med promenad till ica, tätt följt av Millan Stora räkmackor till frukost. Där efter tog vi bilen ut på äventyr....
Lite bilder ifrån gårdagen.
En promenad i mysiga Söderköping längs Götakanal. Det var så skönt att vi kunde gå i kortärmat:)
Man blir hungrig av promenad runt alla glasstånd så vi åkte in till stan och käkade lunch på Texas Longhorn.
Första gången jag åt där efter ett litet missöde under min diet nr 1!!
Det var jättegott. Jag gillar att man inte får servetter utan en rulle FULT hushållspapper:D
Daniel mumsade i sig en dubbelburgare
Jag tog en grillad macka med ryggbiff, supergottigt

Efter den flåttiga lunchen kunde vi inte avstå träningen, det var ett måste!
Jag kämpade så svetten sprutade, 4 set triceps och 30 min på crossenNästan lika röd som när jag har varit ute o sprungitDet gäller att utnytja parkeringen ordentligt, och ha den bästa platsen närmst till gymmet!! Hahaha
Våra middagsplaner och bio bokade vi av då mamma ringde och erbjöd grillmys.
Då det var dax för kaffe och mjölken var slut fick man ta till det nästbästa...Bailys i kaffet.
Jag drack svart & höll mig nykter, så att nån kunde köra hem:)
Daniel tyckte det var gottigt med "bailyskaffe"
Nu ska vi iväg till Klinga och Daniel ska köra finalen i sin gocart tävling, tjooooooohoooooooooooo!

6 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Tack för igår...det var verkligen grillmys :)!!

Kenny sa...

Hej millan! Jag har följt din blogg ett ta nu och undrar lite om produkten du skrev om några inlägg ner, fat burner.

Kommer den funka även om man tränar mycket mindre än du gör? =)

Millan sa...

Mamma:
Det får vi göra om, kanske inte så mycket bailys till vissa i sällskapet då bara...haha:)

Kenny:
Absolut så kommer den att funka. Jag är absolut långt ifrån den optimala personen, så den fungerar på i stort sätt alla, med undantag som vid alla mediciner, hälsokost och liknande produkter vissa personer kan/är resistenta eller av andra anledningar inte lyckas uppnå de resultat man önskar få. Vi är ju alla olika..

Visst tycker jag att det krävs en viss mängd träning och framför allt en god kosthållning.
Man kan alltså inte bara ligga på soffan, käka chips och knapra tabletter och tro att man ska bli nya David Hasselhoff inom några veckor.

Du förstår nog vad jag menar, (hoppas jag iaf ;))
Jag tycker absolut att du ska prova om du är nyfiken, Lycka till.
//Millan

Kenny sa...

Jo, det är klart. Haha, nja ligga på soffan hade jag inte tänkt i alla fall, så då ska jag absolut beställa hem och prova på! Vet du om man kommer hålla fettnivån även senare när man slutar med dom? eller är det något man sedan alltid måste äta?

tack för svar, och tack för att man får en bra blogg att läsa!

Kenny sa...

Förutsatt att man fortsätter träna då självklart.

Millan sa...

Kenny:
Fatburners innehåll är ju som jag har nämnt tidigare en blandning av ett gäng olika ämnen som tillsammans funger så att de höjer termogenesen (energiförbrukning) i kroppen.
Så visst skulle jag vilja påstå att produkten blir som mest effektiv under perioder man använder den regelbundet. Man bör dock ha en veckas uppehåll efter de första fyra veckorna och sedan hoppa på dem igen om man så vill. För att kroppen inte ska hinna vänja sig vid dem..

Har du lyckats gå ner något/några kilo i fett så kommer de inte tillbaka bara för att du slutar med tabletterna, men du kanske måste kämpa lite extra för att klara av att gå ner ytterligare utan dem. //Millan