06 januari 2009

Då var man förkyld igen:(


En kopp värmande grönt te innan frukost
Under dieten var jag frisk som en nötkärna och hade inga som hellst känningar av någon sjukdom trots hård träning och låg energi tillgång. Men nu när jag äter vad jag vill och hur mycket jag vill då minsann blir jag sjuk hela tiden känns det som. Jag saknar diet tiden...;)
Just nu är det bara näsan som rinner, nyser och har lite ont i halsen. Det är inte värre än så. Jag tänkte åka till gymmet idag iallafall, jag känner att jag måste, blir så rastlös av att bara gå här hemma. Igår var en riktig slappardag, jag städade lite, var och handlade och lagade middag så idag måste jag få röra på fläsket lite bara. Vi ska iväg vid fyra tiden och träffa Erica och Danne på gymmet, vi får väl se om Erica vill köra ett pass med mig eller om hon ska hitta på nåt eget.
Efter gymmet ska vi bara hem till Tobbe & Nina och mysa med en spelkväll och troligtvis blir det lite hämtmat ifrån Spicy Hot.

Vitaminboost!

Jag älskar att göra fruktsallad på alla färska frukter som jag kan hitta


Godaste pålägget på frukostmackorna

Min super frukost; fruktsallad, smoothie på vassle, sojamjölk och bär, kaffe & grovtbröd med mjukost, skinka, ost & gurka.

Daniels frulle ser inte lika god ut som min, grovtbröd med avocado och kallröktlax, proteindrink med sojamjölk.

Nu ska jag hoppa in i duschen och snart börjar uppladdningen införr ett ryggpass.

Inga kommentarer: