14 januari 2009

Godmorgon!


Hoppas ni alla har sovit gott, det har jag men kort. Jag hade svårt att komma till ro igår och hade svårt att somna. När sov som bäst imorse och drömde nån superdröm blev jag väkt av att Sandra står vid sängkanten och säger -Millan, jag får inte igång mixern. Det händer inget....


...Det var bara att hoppa upp ur sängen, slänga på mig morgonrocken och ut i köket och sätta i knivarna i mixern sen funkade den utan problem;)


Det är inte lätt när lillasyster ska lära sig att göra frukost. Jag försökte somna om, men det var omöjligt. Gå upp innan 7 när man inte behöver det är aldrig kul, men då fick jag en chans att skriva ett inlägg här ist.


Jag var hungrig idag, men det känns lite tidigt att äta en stor frukost såhär tidigt, då hinner jag med både ett och två mellisar innan lunchen:o) Jag började med en smoothie, den blev lite tjock, så jag fick hälla den i en skål och äta med sked, hade på mina underbara rostade pumpakärnor på toppen, I love it, gotti gott.



Gårdagens lunch; kyckling grönsaker och en soppbas ifrån Kelda, jätte gott & superenkelt

Jag fixar lunch till mig och Sofia varje dag nu när vi sitter hemma hos mig och pluggar. Det är så roligt för Sofia tycker om allt, hon är inte rädd ör att prova nya saker heller, så jag experimenterar gärna i köket. Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, jag får titta i kyl och frys vad jag hittar och får ordna nåt av det, det blir nog bra;)
Nu måste jag duscha av mig och göra mig lite iordning innan hon kommer om ca 1,5 timmar.
Idag blir det träning!!!! Jag är jätteladdad för ett armpass. Jag får troligtvis med mig både Sandra och Erica till den "stora" gymsalen idag,hihi.

Inga kommentarer: