27 januari 2009

Natti Natti

Jag hade tänkt svara på alla era kommentarer ikväll, men vi kom precis innanför dörren...
Det har varit en lång dag idag 7.00 imorse åkte jag till skolan, sedan behövdes det storhandlas och nu i kväll har jag varit med Daniel och laget i Linköping och stöttat på deras gocart tävling.
Äntligen hemma, nu ska jag bara trycka i mig lite kesella med blåbär sen ska jag bums ner i säng, kl 5.45 ringer klockan. Det blir aldeles för få sov timmar:(
Jag svarar och skriver mer imorn efter skolan och träningen!
Puss och sov gott :x

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill ha bättre sömn prova att köra kalkon i sista målet som proteinkälla innehåller tryptofan en aminosyra som gör en sömnig :)

Millan sa...

Sid:
Tack för tipset. Men jag har inga problem med sömnen nu, mitt problem är bara att jag inte tar mig till till att gå o lägga mig, det är så mycket att fixa med på kvällen... Millan :o)