18 januari 2009

O my lord

Jag säger bara aj aj aj, mina ben värker. Efter att ha varit förkyld i en dryg vecka och köra igång med träningen lite lugnt tyckte jag var ett smart sätt. Men igår när det stod BEN på schemat var det svårt att bara "lalla med" I kombination med gårdagens morgonspinning ett lagom tungt benpass följt av 60 minuter på trampmaskinen idag så svider det riktigt ordentligt i mina ben just nu. Varje gång jag har suttit ner och försöker resa mig vill jag bara falla tillbaka. Men det är samtidigt ganska skönt;)

Efter gymmet åkte jag hem, duschade och bytte om för att sedan åka till Sandra som bjöd på lunch. Tack snälla för maten;)
Hon är iaf världens sötaste. Hon har besök av en tjejkompis nu ikväll. Hon skickade mess till mig för ngr timmar sen och skrev att de har "filmkväll". Hon tvingade sin kompis att titta på film, och inte vilke film som helst, utan "Blodsockerblues" med Fredrik Paulun. Hon har blivit galen:o)

Nu är det iallafall läggdax för mig. Imorn är det dax för ett ryggpass tilsammans med Sandra efter frukosten!

Tack snälla Tobbe & Nina för en jätte trevlig kväll, god mat (grillat så här års är riktigt gott), skönsång i singstar och några omgångar interligens höjande Buzz. Go natt på Er!

Puss o Kram

2 kommentarer:

k sa...

ooo jag känner igen den smärtan i benen! Så jävla skönt

Millan sa...

Daniel:
Just träningsvärk i benen är en speciell känsla. Typ en hatkärlek. /Millan