30 januari 2009

Fredag på stan

Underbart att få sova ut när man är ledig, eller hur?
Lite väl länge idag kanske, jag gick inte förrens halv elva.

Jag har ätit frukost framför datorn i lugn o ro och läst lite bloggar. Klockan har sprungit iväg, jag ska möta Malin på stan om en dryg timme och jag har inte kommit in i duschen än.....
Ska bli mysigt att träffa Malin, det var så länge sen vi bara satt ner och snackade skit.
Jag tar troligtvis med mig en lunchlåda så jag kan äta innan jag ska till gymmet och köra ett pass.

Ikväll ska vi ut och käka på Carl Johan tillsammans med Tobbe & Nina, det ska bli trevligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fin form på den bilden! Wow!

Anonym sa...

Härligt med så många bilder. Det får en att längta till gymmet. Grym form !

Millan sa...

Sid:
*rodnar* tack snälla.

Bilden är ifrån FF-08.

MG:
Tack! Kul att kunna bidra med positiva känslor för gymmet;)
Jag försöker lägga upp så mycket bilder jag kan. Trevlig helg, Millan