23 januari 2009

Otroligt fula bilder

Jag vet inte varför jag visar dessa bilder, de är otroligt fula, men ganska roliga att titta på.
Man behöver väl inte alltid bara visa sin bästa sida? hihih.
Dessa bilder är från torsdagen, sista dagen innan vi åkte ner till Göteborg och Fitnessfestivalen.
De sista utprövningarna av vart hakarna skulle fästas.



Hallå, vad håller jag på med??? Jag minns inte varför vi provade utanpå mitt otroligt sexiga underställ.
Okej? Sjysst rumpa, not!
Matlådorna inför helgens vistelse i Göteborg.
Jag gillar att jag valde att springa runt i underställ och min tävlingsbh och laga mat.
Nice stil;)



Nu har ni nåt att skratta åt till helgen, men det bjuder jag på.

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

:-D

Millan sa...

J:
;o)

Anonym sa...

Hej, undrar om du, eftersom du e duktig skulle vilja skrapa ihop ett matschema för mig, jag e 18år tjej. Som bygger muskler, tränar 3-4dagar i veckan. De enda "negativa" e att jag inte äter bröd, så jag får alltid äta gröt på morgonen å kvällen. dessutom med 5dl mjölk pga lätt undervikt. Jag äter allt, bönor, grönsaker, frukt, keso/kvarg, bär, nötter, fisk, lax you name it. Vore skiiit snällt om du kunde ge mig ett slags matschema med ca 3000kcal? eller vad tycker du? går å rör på mig mkt med :S Saara1684@hotmail.com

Millan sa...

Sara:
Självklart skulle jag kunna ge dig lite tips och idéer.
Jag skulle gärna vilja att du skickar ett mail till mig där du skrivar ner hur en typisk dag ser ut för dig, när det gäller kost och träning?
Vad och hur du äter. Det är absolut ett plus att du är som mig, en "all ätare".
Hur och vad tränar du?
Vad är ditt mål?
Skicka iväg ett mail så ska vi nog kunna lösa det! Millan