15 januari 2009

Sandras 2:a gympass...

Dax för påfyllning i kylen, det går åt en del nu när vi är tre stycken här hemma...

Jag passade på att fota Erica & Sandra igår när vi körde armar tillsammans.


De var jätte duktiga och kämpade på & gjorde allt jag sa åt dem, hihi

Lillasyster kämpar på som aldrig förr

Duktig du är gumman!

Mitt första gympass körde jag igår och det gick jättebra. Jag började lite försiktig eftersom jag inte kännde mig 100% bra. Näsan rinner fortfarande lite och har en liten hosta kvar, men jag känner mig ändå frisk, pigg & glad!
Gårdagens pass gav mig bra träningsvärk idag i biceps trots ett lätt pass.
Idag längtade jag till gymmet och såg fram emot dagens bröst & axelpass. Efter att ha suttit framför datorn i x antal timmar och skrivit på rapporten behövde jag få ut lite överskottsenergi. Jag fick med mig Sandra idag oxå, hon mötte upp mig utanför gymmet och var superladdad. Jag är jätte nöjd med vårat pass idag. Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig ifrån alla baccilusker och förkyldningar nu de närmsta månaderna. För nu är det 120% byggning som gäller!
Nu är klockan massor och jag är supertrött. Jag har rättat mig själv på alla stavfel jag har gjort i det här inlägget flera gånger, så nu ger jag upp. Nu är det dax för kudden:x
Hörs imorn, natti natti!

2 kommentarer:

Sonja sa...

Hej Millan, trevlig blogg du har. vad gjör du med kvarken? några ídéer? jag vet inte riktigt hur jag ska äter den, men den är ju nyttigtoch rätt god.

Millan sa...

Sonja:
Roligt att du tycker jag har en trevlig blogg;)

Jag har kesella till det mesta: *vid tidsbrist äter jag den direkt ur burken,
*varje kväll innan läggdax äter jag en kesellaröra på funlight och bär,
*jag gör alla kalla såser på kesella + lite vatten och kryddar med allt vad jag känner för,
*jag blandar den med keso o funligt till mellanmål,
*jag gör tex skagenröra på den, *när jag bakar bröd använder jag kesella ist för fett,
*jag har kesella på mackan tillsammans med örtsalt ist för smör, m m.
Det är bara att prova sig fram//Millan