31 januari 2009

Underbar lördag är påväg....

Nu är det läggdax. Dax att ladda batterierna inför en ny härlig dag imorn. Jag tänkte börja morgonen med en frisk powerwalk innan frullen för att möta Sandra på halva vägen som sen följer med mig hem på lördagsfrukost, mummma. Vi kommer att grädda
V Å F F L O R ! ! !

Vår nya soffa har kommit, så den ska vi iväg och hämta imorn vid lunch och på eftermiddagen ska jag iväg och jobba.

Tack Tobbe & Nina för en jättetrevlig kväll med god mat på Carl Johan och en kul omgång med "mexikanska tåget".....

Träningspasset gick helt okej idag, rygg + cardio. När jag stapplade mig ner ifrån trampmaskinen efter 30 minuter var jag aningen mör i benen iaf, gårdagens benpass känns idag;)


Lite kesellaröra går alltid ner innan läggdax

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej hopp!
Tack själv för en rolig kväll! Tror det äckliga banan-vinet bidrog till lite exra fnitter o stoj!
Ha det bäst!
Kraaaaaaaaaaaam

Millan sa...

Nina:
Jag tror faktiskt jag fick lite träningsvärk i magen efter allt skratt :o) Kraaam!