11 januari 2009

Söndags frukost




Sitter nu vid köksbordet och njuter av en god frukost som Daniel fixade iordning till mig, det är alltid så mysigt att komma upp till dukat frukost bord. Tack älskling :x

Efter frukosten ska iväg och titta på nya möbler till vardagsrummet, bla soffa, tv, tv-möbel, bord, matta kanske blir att åka förbi nån tapetaffär oxå, vi får se vad vi hinner med.

Det blir ingen träning för mig idag heller, jag är långt ifrån frisk, och då vill jag hålla mig borta ifrån gymmet. Iallafall tills jag känner att jag är på bättringsvägen. Jag VILL träna!!!!!

Gårdagens lördagssynd

Spelkväll hos Systeryster igårkväll tillsammans med Micke, Sandra & Daniel.


Lite vin blev det oxå....eller nästan en en hel flaska;)

2 kommentarer:

Hanni's sa...

Den där tallriken med müslin såg underbart god ut.

Millan sa...

Hanni: Den är supergod. Lösviktsmûslin på ica...Det bästa av allt är nog pumpakärnorna på toppen som jag rostar i en stekpanna så blir de sååå goda. Kram Millan