31 januari 2009

Påväg tillbaka...äntligen!!

Hej alla!

Sitter nu hemma hos Millan och har precis avnjutit en härlig lördags frukost (en onyttig sådan; b la tekakor,yoggi & skrattande ko-osten) osten va mycket uppskattad av Daniel.

Ska snart gå på våfflorna med extra mycket grädde!!
Visst är det underbart med lördagar =D


Nu är jag äntligen på väg tillbaka till livet, efter att ha legat i maginfluensa som sedan gick över till feber...40,6 grader i 5 dagar. Allt som allt höll i sig i 10dagar.*ynkligt*

Har aldrig kännt mig så svag, alla kroppsdelar har varit helt ur funktion.
Önskade vid många lägen att jag bodde hemma igen,så att mamma kunde ha tagit hand om mig.

Planerna är nu att halsen ska få återhämta sig under helgen & att på måndag dra igång allvaret med Millan på nytt. Känns tråkigt att behöva börja om helt från början. Efter första veckan på dieten och med träningen kändes det riktigt bra i både kropp & knopp.
Lyckades dock att tappa 3,5 kg under influensan,vilket för första gången i mitt liv kändes negativt att se på vågen!!!
Så nu blir det att laga storkok i helgen och börja planera kosten för kommande vecka.
Millan lär garanterat berätta om våra kommande pass från gymet etc.
Ha d bäst! XoXo Sandra


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hör på dig att du redan bestämt dig för att lyckas med denna diet, så ett steg bakåt betyder bara att du kommer ta många, många fler framåt!

Kör hårt.

Nina sa...

Tjollahopp!
Kör hårt nu bruttan! Ses på Nordic.c! Ciao Nina