18 januari 2009

Stay in Place


Min fina sporttopp som jag fick av Daniel i nyårspresent. Jag älskar den, vill ha den i vitt oxå. Blir nog att köpa en när lönen kommer;)
Om en timme ska vi ner till svärmor på kvällsmat, som vanligt blir det Spicy Hot. Nr 13c (lite svagare), kyckling med cashewnötter + extra kyckling. Det är min favvo den äter jag nästan jämt då vi hämtar mat.
Imorn drar skolan igång igen efter 8 veckors praktik. Det känns sådär. Jag tycker att alla dessa pendlande resor är så jobbiga. Blir ganska långa dagar pga av resandet i bilen t/r varje dag :( Men det är inte många veckor kvar nu, sex veckor i skolan sen återstår det bara tio veckors praktik, sen är jag klar och redo för arbetslivet, eller not. Det känns lite skrämmande att inte veta vad man ska göra när skolan är slut, hur ser mitt liv ut om fyra månader??? Den som lever får se!
Puss på er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad pluggar du för något ??
mer mat tips tack ;)

Anonym sa...

Den är helt underbar! Finns i rosa och grönt också!

Såg dig på FF-08, mycket kul att se, hade läst din blogg innan tävlingen men kände knappt igen dig, såg himla bra ut, mycket bra inspirationskälla din blogg :)

Anli sa...

Skitsnygg, jag vil oxå ha :) Var får man tag på den?!

Anonym sa...

proteinpulver som smakar GOTT ? Finns det ?? eller smakar alla lite hals skumt??jag är ute efter proteinpulver gjord på soja? vet du om något sådant?? tack för en kanon bra blogg =) har sin syster en blogg?

Millan sa...

Anonym:
Jag pluggar på en tvåårig KY-utbildning och blir HÄLSOUTVECKLARE när jag är klar i maj. Jag lovar att jag skriver ner så mycket mattips jag kan;) Millan

Jessica:
Finns den i rosa??? Då vill jag absolut ha en sån oxå;)

Tack för dina fina ord, roligt att du följde mig på min resa till Fitness Festivalen. Det är jättekul att kunna inspirera andra och dela med mig av mitt stora intresse. Millan

Anli:
Jag har bara sett den på Intersport, men kan tänka mig att den kanske finns på Stadium oxå. Hoppas du hittar den;) Millan

Millan sa...

Anonym:
Absolut finns det protein som smakar gott. Det beror ju självklart på vad man jämför med. Jag kan förstå om man är van att dricka milkshakes ifrån mc donalds så är nog en proteindrink gjord på vatten ingen höjdare...

Det är skillnad på olika märken. Jag kan rekomender Sci-Mx, vi har användt det ett bra tag nu och jag älskar deras vanilj och cholkad. De är lättlösliga och blir fylliga i smaken och smakar inte alls så syntetiskt och blaskigt som vissa andra märken kan göra.
Jag vet inte om det finns ett rent soja protein i deras sortiment men jag köpte ett ifrån Dalblads. Det var riktigt grynigt och i naturell smak. Det smakade riktigt illa, och då är jag inte så känslig annars. Mitt nya protein som jag köpte i veckan innehåller delvis sojaprotein, jag vet inte hur mycket. Det heter Pure Protein ifrån sci-mx.

Kul att du gillar min blogg, nej Sandra har ingen egen blogg. Du får läsa om henne och hennes framsteg här:o) Millan

Hanni's sa...

Haha 13C är också min favo på SH! Den är riktigt smarrig. =)

Millan sa...

Hanni:
I love 13c!
Jag åt den till lunch idag:o)
Det händer att jag varierar mig nångång ibland, då blir det nr 2 med röd,7 eller 8, de är goda oxå. Kram