15 juni 2009

Ahlströmstrofén i Alingsås

Hela lördagens startfält i alla samtliga klasser

Det var riktigt bra klass på många av de tävlande

Är Sandra gullig eller??? Jag hade med mig matlådor med pastasallad o kyckling...Sandra hade pannkakor, sylt o grädde. Det är bästa matsäcken, eller hur var det Sandra? :D


Cruising....
Vår fina monter!!! PF rules;)

Lördagens charmigaste kosttillskotts säljare...inte du Ahmad, utan vi såklart;)



Det blev mycket kånk och slit på den tidiga morgonen


Det har varit en hektisk helg, full med massa projekt. Det har varit grymt roligt. Trots bara 3 timmars sömn innan jag satt mig bakom ratten för att köra dessa 30 mil till Alingsås så lyckades jag hålla humöret på topp och var faktiskt pigg hela dagen. Blev lite trött när det var dax att sätta sig i bilen och köra hem igen vid sex tiden. Eftersom det bara var jag som hade körkort så var jag tvungen att var apå allerten och hålla mig vaken bakom ratten. Anledningen till att dte bara blev tre timmars sömn var att jag ALLTID måste fixa och styra med allt, tex matlådor och mellissar. + att när kl var 23 kom jag på att mina PF t-shirtar som jag skulle jobba i låg i tvättkorgen...:( Så det var bara att slänga in dem i tvättmaskinen och vänta på att den skulle bli klar så att jag kunde torka dem. Två koffeintabletter och en kopp kaffe i blodet gjorde susen innan bilresan kl 5 på lördag morgon. Resan gick jätte bra, bitvis öste regnet ner och nån mil vid Jönköping var det så kraftig dimma att vi bara såg 20 meter framför bilen, det var läskigt.
Titta, även Ahmad hjälpte till att packa ner allt som skulle med hem...
...men det var jobbigt, haha. Svetten rann;)

Ahmad och hans lärjunge som han coachade under sin första tävling. Han slutade 1:a i junior klassen och 2:a overall. Han hade en fantastisk form för att göra sin första tävling
Som en liten överraskning så delade jag ut pris till nybörjar killarna!!! Massa tillskott ifrån Proteinfabrikken. Det hade jag ingen aning om, ingen hade sagt det till mig innan. Visst var det kul att få vara lite extra delaktig i en prisutdelning men nästa gång vore det ju inte fel att få informationen lite tidigare!!!!!! Jag kände mig som SvampBOBFyrkan i den stora t-shirten och bara "uppslängd" på scenen.
Grattis alla grabbar och tjejer för era fina prestationer.
Jag måste ge beröm för en mycket bra och organiserad tävling. Alla tävlande fick pris i någon form och det var nästan fullsatt i publiken, en ritigt rolig dag!!!

Tack snälla gumman för all hjäp i lördags. Det var jätte roligt att du ville följa med mig på tävlingen. Utan dig hade jag inte haft en så bra toppendag som jag hade hela dagen.

Inga kommentarer: