11 juni 2009

Min nya kärlek:

En helt otroligt god smak! Två glas slank ner utan några problem och en stor kesellaröra är klar i kylen;)

Dagens frukost:
Hallonfluff och kesella

Och härliga jordgubbar såklart. Jag ska äta så mycket jordgubbar jag bara kan, för säsongen är såååå kort. Jag njuter av varje liten gubbe. Jag älskar dem;)
Dagens lunch + keso
Idag har jag varit på Proteinfabrikken i några timmar. Vi han med både en fika och lunch. och så gick vi självklart igenom helgens aktivitet i Alingsås och Ahlströms trofén eftersom jag ska åka ner och jobba för PF!!!! Det ska bli grymt skoj. Sandra följer med ner för att spana på alla snygga fitness o byggarkillar (tror jag) Lite ska hon nog få jobba oxå, Ahmad Ahmad ska oxå dit och honom ska jag nog lyckas sätta i lite arbete....I am the Boss på lördag!!!!!hahaha. Jag var även med och klistrade VIP kort (5000 st) som ska delas ut på Vätternrundan nu på lördag, löpandeband effekten funkade riktigt bra:)
Idag var en väl behövd vila ifrån all träning. Igår på gymmet efter passes skrek min kropp HJÄLP, JAG BEHÖVER VILA...så idag har jag hållt mig borta både ifrån gymmet men även skogen...skönt. Min kropp behövde det.
Lite av dagens handling.
Imorn kväll kommer Tobbe & Nina hit på lite käk. Jag tänkte grilla lite kyckling, fläskfilé, lövbiff med mozzarella, korv till grabbarna och massa grönsaker.

Nytt projekt på G, ska vara hobbyflorist för en stund....bye bye

2 kommentarer:

Ida sa...

Mmm visst är den god honeymelon peach? Speciellt att röra ut med kesella till proteinpannkakan. Yum yum =D

Millan sa...

Ida:
Yummi Yummi:)