04 juni 2009

Min födelsedag!

Tänkte bjuda på några bilder ifrån min underbara födelsedag som jag tillbringade i Göteborg tillsammans med Daniel och en av mina bästa vänner, Ken.
Morgonen började med skönsång av grabbarna samt lite paketDen o sencurerade sanningen....en nyvaken Millis;) Efter paketöppningen väntade frukostbuffé på Hotell Gothia
Jag verkligen ÄLSKAR Hotellfrukost!!!Massa olika joggisar och müsli & nötter
Detta Hotell har en enormt stor frukostmatsal.
Sist vi bodde på det Hotellet var i december på Lucia, då var jag inte ens i närheten av frukostbuffen:( Till o med funlight fanns;)
En perfekt start på min födelsedag
Efter frukosten åkte vi ut till golfbanan och grabbarna spelade 18 hål. Jag tycker det är skönt att bara knalla med runt, och i lördags var det ju sommar:)På kvällen var jag o Daniel på Ullevi och tittade på Speedway GP, skitbra tävling
Självklart fanns några dietbars med i väskan...Alltid redo;)
Medans alla andra flonson tröck snuskiga korvar mumsade vi på goda bars:
Nu ska jag försöka att packa min väska för helgen. Matlådan är straxt klar, färgen är urtvättad i håret och jag är nyduschad. Och jag är astrött. Men jag har nog minst en timme kvar framför mig:(
Jag börjar dessutom jobba kl 7 imorn, vilket innebär att klockan ringer kl 5, puh.
Imorn direkt efter jobbet tar jag tåget upp till Västerås och Denicé står på perongen och tar emot mig.
På lördag väntas "byggar BBQ" hemma hos Fredrik Carlsson tillsammans med massa PF folk. Det ska bli grymt skoj!
Trevlig helg på er!!! Jag hoppas på sol =0)

7 kommentarer:

MassageLotta sa...

Grattis!!

Tobbe sa...

Fuckin handsome^^ Du e bra på bild men såg dig på grillfesten :) Bra blogg med mycket bilder (Y) KANUUN!

Lina Sirén sa...

Grattis i efterskott sötnos!
KRAMEN!

Hanni's sa...

Grattis tjejen!

Millan sa...

T A C K!!!!! :)

sofia sa...

Stort grattis i efterskott gumman!!!

ska ni åka och titta på sm??
vore ju så kul att få träffa er igen!!!
Stor kram!!!
sofia holmner

Millan sa...

Sofia:
Tack!
Självklart ska vi till SM. Jag har redan bokat in det i min kalender. Har tänkt att åka dit på fredagkväll redan, jag vill inte missa nåt;)
Det skulle vara jätte roligt om vi kunde träffas då.
Har ni vägarna söder ut nu under sommaren är ni självklart välkomna förbi oss i norrköping;)
Kramar till Dig!!!