08 juni 2009

Bästa presenten!

Som jag har tjatat o tjatat om att få åka på spa.....ÄNTLIGEN!!!!!
Igår hade jag mitt födelsedagskalas för familjen. Jag var ju i Göteborg förra helgen när jag fyllde så jag fick ställa till kalas igår, när jag kom hem ifrån Västerås.Tack snälla familjen för den bästa presenten
Hur många önskar o hoppas att nån dag få chansen till att få åka o bo på spa???
Det är inte riktigt vad man kanske väljer att läga pengarna på då det är ganska dyrt. Men när man väl får det i present är det bara att ringa och boka. Jag har redan börjat titta på en helg som skulle passa;)
Jag vill åka imorn!!

3 kommentarer:

Denicé sa...

Ååååå vilket mysigt kalas =) Å vilken MAT!!! Måste bara få smaka foccacia eller hur de nu stavas?
Sååååå, klänningen kom till användning iaf =)
Hade sååååååå skoj när du var här gumman, hoppas verkligen vi ses snart igen.
PUSS!!!!

Mamma Fia sa...

Det är du väl värd, min Ängel, att bara få må gott och njuta av vad Spa Hasseludden har att erbjuda dig!!! Kram Mamma

Millan sa...

Denicé:
När du kommer till mig, lovar jag att vi ska grilla och äta foccacia:)hur mkt som hellst.
Jag hittade ingen annan trasa att ta på mig när jag var stressad...den låg närmst till hands;) Kram!!

Mamma:
TACK! Jag Älskar Dig!