09 juni 2009

Jag blir så Lycklig!!!!

Det finns två saker som jag älskar och det är Jordgubbar och Choklad!!
Förut när jag kom hem stod en ask med SVENSKA Jordgubbar på bänken och väntade på mig:) Det är de första svenska gubbarna som jag har ätit i år. Det har varit svårt att få tag i Svenska, de jag har köpt har varit Belgiska. Men det är surt vad de är dyra nu, 30kr för en liiiten ask.

Idag låg det ett kort ifrån posten som sa att jag hade ett paket att hämta ut på posten. Jag hade inte beställt nåt så jag blev nyfiken på vad jag hade fått. Två minuter i 21 sprang jag in på Ica för att hämta ut min överaskning......Vad tror ni det var? En present ifrån NINA i min klass. Hon är ju alldeles underbar. Hon tackade för att hon hade fått sovit hos mig sista natten, tackade för att hon har ätit av min halstabletter & tuggummin( jag har alltid ddet på bänken i klassrummet) + att hon tyckte att jag har varit en bra "bänk-kompis". Jag fick en jätte söt ask, full med CHOKLAD!!!!!
Tack snälla Nina.



Jag sparar pralinerna till lördag. Då ska jag njuuuuuuta. Det blir inget mer fusk i veckorna nu.....

Snart är det dax för kesellla och färska jordgubbar!
Go natt på er:)

2 kommentarer:

Hälsoflickan sa...

Finns verkligen inget mer underbart än svenska jordgubbar. Vore det inte för att man måste få i sig annat också så skulle jag kunna leva på de hela sommaren!

Millan sa...

Hälsoflickan:
Jag håller med!!! Jag älskar dem.