20 juni 2009

Pigg, nykter o glad:D

Hej alla midsommarfirare. Vilken toppendag jag hade igår. God mat, trevligt sällskap, fint väder och det bästa av allt...jag vaknade nykter och fresh i morse!
Jag valde att inte dricka nåt igår, jo jag tog typ tre klunkar vin till maten, men det var inte särskillt gott:? Det fanns andra som drack utan några som hellst problem, tex Daniel;)

Vår mysiga dag började redan igår morse. Jag tog en morgonprommenad ner till Grand Hotell där Daniel mötte upp och vi åt lång frukost tillsammans. Efter frukosten var jag så mätta att jag mådde illa.. Vi åkte till gymmet och jag körde mitt sämsta pass på fem år, tror jag:( Triceps och bröst. Jag vet inte vad det var som var anledningen till det dåliga passet??? Jag mådde illa, hade ont i handlederna och kände smärta i ländryggen. Trots det dåliga passet hade jag o har jätte jätte träningsvärk i triceps idag;) Nån nytta kanske det gjorde iallafall:)
Frukosten på Grand




Jag hade köpt en liten midsommar present till Daniel, en parfym;)

Såg lite mystiskt ut när Daniel tog fram sitt gröna pulver, och började blanda nån form av preworkout dryck

Blev lite sill lunch ute hos mamma



Mamma hade bakat en tårta som jag självklart var "tvungen" att hjälpa till med, iaf dekorationerna;)

Vi hade ingen citonmeliss, så det gick lika bra med persilja:0)

Just nu ligger vi o slappar i soffan. Snart är det dax för lite mellis. Jag ska försöka skriva lite mer om kvällen igår och lägga ut lite bilder senare. Hej så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

milla du får ursäkta din mamma verkar ju vara vältränad oxå
har hon tävlat ?
pelle

Millan sa...

Pelle:
Hahaha, mamma blev jätte glad när hon läste ditt inlägg:)
Nej, hon har inte tävlat i fitness, men i friidrott & längdskidor....i sin ungdom.
Du gjorde hennes dag idag!!
Millan