12 juni 2009

Snart dax att gå upp!

Hej på er.
Jag har inte kommit i säng ännu. Jäkla skit, men det är som vanligt, 100 saker att fixa med innan sängdax. För 15 minuter sen upptäkte jag att tröjan som jag ska jobba i imorn ligger i tvätten:( Nu ligger den i tvättmaskinen och jag hoppas att den snaaart är klar. Jag hade räknat med att lägga mig vid tiotiden, eftersom jag ska upp vid 4 tiden och köra ner till Alingsås och jobba på Ahlströmstrofén. Det kommer vara en trött Millan som ni träffar på i PFs monter imorn, så va lite snälla mot mig;)

Jag har fått massa kommentarer som jag lovar att jag ska svara på under helgen, orkar inte just nu. Hoppas på att få komma i säng snart.

Det ska bli skitkul imorn, har ni vägarna förbi Alingsås så kom in föbi aulan mitt i centrala stan och heja på ala tävlande!!!!!!
Puss o kram!

Inga kommentarer: