16 juni 2009

Är det en förkyldning??

Jag sitter här i köket och riktigt fryser. Jag fattar inte riktigt varför, för det är inte kallt här inne. Jag började känna av att jag hade lite ont i halsen på eftermiddagen på jobbet, men tänkte inte så mycket mer på det. Det känns bara som om det bara blir värre nu..

Jag sitter med dubbla tjocktröjor + linne, strumpor och duntofflor, och ändå tycker jag att det är kallt:? Jag vägrar bli sjuk nu, jag VILL INTE!


Idag var det vila ifrån gymmet iallafall, lika bra det när jag känner mig lite hängig. istället var jag hos Nina på 70 minuter massage!! Jätte skönt, men ajajaj så ont det gjorde. Hon passade på att massera sätet oxå när hon igentligen var klar...o där är jag steeeeel. Tack snälla gumman för alltid underbar o hård massage:D Det gjorde nytta på min stela kropp.

Lite matlagning har jag hunnit med också, kyckling och ugnsgrönsaker

Curry kyckling, gott!

Paprikakryddade grönsaker

Lite bilder ifrån lillasyster Patzis skolavslutningsfika i fredags

Världens sötaste lillasyster!!:D

Mammas goda rabarberpaj med vaniljsås till alla de andra...

...och en liten fruktsallad till mig:)


Nu är det dax att förbereda inför morgondagen, väga upp frukosten och alla mellisar. Och packa träningsväskan, för imorn kommer jag må Prima;) Jag måste. Imorn står det rygg + baksida axlar på schemat. Efter träningen ska jag äntligen iväg o fixa mina naglar, jag längtar:0)

Puss på er

Inga kommentarer: