02 juni 2009

Examensdagen!!!

Här sitter vi spända och förväntansfulla i väntan på att slängas ut i arbetslivet som blivande Hälsoutvecklare.

När ska vi få sjunga "Den blomstertid nu kommer...?"

Äntligen har jag fått mitt Examensbevis!!


Här försöker jag lätta upp stämmningen lite....varför måste det alltid vara så stelt??

Kramkalas med Julle & Pernilla

Vem hade hejarklack i publiken..? om inte jag, av dessa två galningar;)
Världens underbaraste kompisar, Tobbe & Nina kom enda till Katrineholm för min skull. Två fd Hälsoutvecklar elever vet vad en blivande behöver....GODIS!! Tack snälla ni är Bäst!

Fyra toppentjejer som har stått ut med mig under dessa två år i skolan:)
(Sandra, Sanna, Sofia & Hanna)

Känndes som skolavslutningen ifrån 2a klass, blommor, presenter och fotografering....
Allt började så fint och oskyldigt...

..men slutade självklart med lite spex;)
Markolio dansen är ett måste:)

Mitt rätta Jag, haha!

När jag träffade Daniel väntade en liten examenspresent i bilen, ett nytt härligt Body Butter, Mango.


5 kommentarer:

Jonna sa...

Var läste du till hälsoutvecklare? :)

Sanna sa...

Grattis till examen! Hur länge har du läst och vad innebär det att vara en hälsoutvecklare? Låter spännande :)

Millan sa...

Jonna:
Jag läste i Katrineholm.

Sanna:
Tack! Jag har läst i två år och det är väldigt svårt att förklara vad en Hälsoutvecklare är rent konkret. Gå in på mitt inlägg Examensbevis och titta på de kurser jag har läst. Millan

Ebba sa...

GRATTIS till examen =) Vad skönt att ha det avklarat, haha ;D Kram!

Millan sa...

Ebba:
TACK! Jaaaa, det är jätte skönt. Kram